KEEP YOUR FRIENDS CLOSE BUT YOUR ENEMIES CLOSER

Insåg att det har varit lite dött på denna fronten ett tag! Men jag har väl helt enkelt haft för mycket att göra ;) hehehe. Jag har varit på storsjöyran, hängt med vänner, spenderat några dagar i stugan i Bössbo, varit på spökjakt, björnsafari, plockat blåbär och smultron, spelat massa spel osvosvosv. Hur jävla bra somhelst! Jag kan nog inte ens med ord beskriva hur mycket jag älskar denna sommaren, den är så fantastisk. Det händer saker hela tiden!! Jag har hunnit med Göteborg, Peace and love, firat studenter, fyllt 20 år, varit på släktträff, haft 20årsfest, dansbandsveckan, storsjöyran blandannat. Och än är det inte slut, på måndag bär det av igen, på campingsemester! Och efter det musik&motorfestivalen. Fy så underbart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofikaos

Everything happens for a reason.

RSS 2.0