NU BLIR JAG SÄKERT KÄR I DIG. PINSAMT JÄVLA KÄR I DIG

Tjenna! Jag kände att det kanske var dags för ett inlägg där jag skriver någonting. Haha.. Jag har fullkomligt snöat in mig på bilder och låtar med budskap, yaop. Tacka vet jag weheartit.com och svensk musik just nu säger jag bara, dom tar mina tankar och känslor och skriver ner det i fina låttexter och bilder!

Idag vaknade jag klockan nio, ställde klockan och allt! Jag skulle vara superduktig idag och börja dagen med en promenad, städa och hitta på något trevligt. Hur gick det då...........? Klockan ett kom jag upp ur soffan första gången, sen satt jag vid datorn i två timmar, och sedan legat i soffan tills nu. Bra jobbat Sofi :) men vissa dagar när man vaknar upp så orkar man helt enkelt inte göra ett skit. Jag har inte ens orkat äta idag. SÅ, nu ska jag hoppa upp och gå till affären för att kunna fylla på mitt kylskåp och skafferi med lite behövligheter. Woopa woopa.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofikaos

Everything happens for a reason.

RSS 2.0