20ÅRSFEST

Lördagen var SÅ JÄVLA ROLIG! Tacktacktacktack till alla som kom och gjode kvällen suverän. Jag anordnade en fest eftersom att jag fyllde 20 år för ett litet tag sedan. Jag bjöd runt 25 pers, men jag tror att det slutade med att vi var runt 40 st istället. Grymt! Vi dansade på bord och stolar, sjöng, hade tequilarace, vrickade fötter, åkte raggarrundor, åkte runt i lokalen på bordsvagnar, åt god mat, drack gott, hade tipspromenader, däckade på väldigt olämpliga ställen, låste in oss på toan och halsade tequila, lyckades spräcka glas över hela golven, hittade folk sovandes på toan och i skrubben, hade blåmärken över hela våra kroppar osv osv osv. Allt hände tror jag! Och det känns så otroligt bra att alla hade så jävla kul!! Fantasticoooooooo. (Eftersom att min kamera blev snodd för ett par månader sedan och jag inte har köpt en ny ännu, så snor jag helt enkelt några bilder av mina friends! HEHEHE)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofikaos

Everything happens for a reason.

RSS 2.0